מופעי צמד בארץ אהבתי – טליה ולאונל

צמד "בארץ אהבתי", הזוג טליה ולאונל , מורת דרך ונגן חליל צד. מתמחים במופעים, סיורים וחוגי בית מוזיקליים עם תוכן ונגינה חיה.

המופע המוזיקלי יתקיים בהנחיית טליה דביר, מורת דרך ומרצה, בעלת M.A בתולדות ישראל וחוקרת זמר, בליווי שירה בציבור, מצגת עם מילות השירים ונגינה חיה של לאונל ויינבוך – נגן חליל צד מקצועי וטכנאי סאונד, עולה חדש מארגנטינה, בוגר הקונסרבטוריון בבואנוס איירס ובעל תעודת מוזיקאי מצטיין מטעם משרד הקליטה.

ניתן להזמין גם ציוד הגברה מקצועי לאירוע עד 100 איש , הציוד כולל מערכת מיקסר, רמקול JBL 500w – ומיקרופון לקהל, בהשגחת טכנאי סאונד מוסמך לאורך כל האירוע.

טליה ולאונל3 (1)

מופעים בנושא "מקומות בארץ"

ארצינו הקטנטונת, ארצינו היפה", כמה שהיא קטנה יש בה כל כך הרבה מקומות קסומים ופינות חבויות . כל פעם מחדש אנחנו מגלים שיש עוד אתרים רבים לספר עליהם ועוד סודות לחשוף. במופעים בעקבות מקומות בארץ, אנחנו משלבים את האהבה שלנו למוזיקה ולשירי ארץ ישראל עם סיפורים מרתקים של מקימי השכונות ומייסדי המושבות והערים. התרבות הישראלית מרבה להשתמש בשירים , כדי לבטא את האהבה הגדולה של אנשיה למדינה ולארץ. האהבה שלנו למורשת, לתרבות ולמוזיקה הישראלית , הולידה בנו את הרצון לבנות תוכנית מיוחדת של מופעים מוזיקליים , שמשלבים תכנים וצלילים.
צמד בארץ אהבתי , טליה ולאונל ,מזמינים אתכם למסע מנגן ושירה בציבור , בין מקומות בארץ והסיפורים המרגשים שמייחדים אותם. 

בואו נשיר לארץ יפה, ארץ של שמש ואור.

*למידע מורחב ולפרטים נוספים על המופעים, יש להקליק על התמונה.

*לפרטים נוספים על המופעים, יש להקליק על התמונה.

טליה ולאונל -תמונה ראשית מופעים

מופע בנושא "הסיפור שלנו" - עולה עולה – עליות לארץ דרך סיפור חיינו

במופע מוזיקלי עם נגינה חיה על עליות ועולים, מציג בפניכם צמד "בארץ אהבתי" את סיפור חייהם ביחד וכל אחד לחוד. הזוג טליה ולאונל, הכירו כאן בארץ באירוע מוזיקלי של אוהבי השירים הישראליים, שנערך לכבוד יום ההולדת של טליה. טליה -מורת דרך , צברית שעסקה בעליה וקליטה, אוהבת שירה ונגנית גיטרה חובבת ולאונל -עולה חדש מארגנטינה, חולם בעברית ונגן חליל צד מקצועי . במופע מציגה בפניכם טליה דביר, מדריכת טיולים לחו"ל שעבדה כמורה באולפן לעולים , מורה להיסטוריה ב"קורס נתיב" ושליחת הסוכנות היהודית, את סיפורם של העולים החדשים אז וכיום. יחד עם לאונל ויינבוך בן זוגה, שינגן את השירים המרגשים בחליל צד – בהופעה חיה, הם ישלבו שירים שמדברים על האהבה לארץ למרות הקשיים, שירי ארץ ישראל שחיברו ביניהם ונגעו לליבם, שירי אהבה בעברית וגם אחד בספרדית.
בין השירים אותם נשמע : "שיר ישראלי", "אני חדש בארץ", "חולם בספרדית", "המסע לארץ ישראל", "שיר השיירה" ועוד.

מופעים בנושא : זמרים ויוצרים

איפה ישנם עוד אנשים כמו אלה? אותן דמויות שבלעדיהן המוזיקה הישראלית לא היתה כל כך מרגשת, נוגעת ללב, נסטלגית וגם שמחה ועליזה. על אותן דמויות , של משוררות מעוררות השראה, יוצרים מוזיקליים בלתי נשכחים, זמרים המסמלים את התרבות המוזיקלית הישראלית, נספר לכם במופעים שלנו בעקבות זמרים ויוצרים. נזמר על חייהם ושיריהם, נשיר את השירים ונלווה את המצגת בתמונות היסטוריות ששזורות בתרבות הישראלית של כולנו. נצא למסע מוזיקלי בין שירי רחל המשוררת, דרך לאה גולברג ונעמי שמר למשוררים כמו אהוד מנור ויורם טהרלב ועד זמרים אגדיים כאריק איינשטיין, עוזי חיטמן ויגאל בשן. נזכר ברגעים היפים , ברגעי התהילה שלהם שהם הרגעים של כולנו. נעריך ונעריץ אותם , ננצור אותם בליבנו תמיד – כי תרומתם הרבה תשאר עימנו לעד.

*למידע מורחב ולפרטים נוספים על המופעים, יש להקליק על התמונה.

*לפרטים נוספים על המופעים, יש להקליק על התמונה.

מופעים בנושא – חגים וימים לאומיים

"אחרי החגים יתחדש הכל" – כל חג וכל יום לאומי מביא איתו פיסת היסטוריה משמעותית וסביב כל חג אנחנו נזכרים בשירים הקשורים אליו. כל תקופה בשנה מביאה איתה התחדשות, שינוי וניחוחות של שירה. במופעים שלנו בעקבות חגים וימים לאומיים נתכנס ונשיר את השירים המרגשים ביותר. בתשרי נתן הדקל פרי שחום נחמד , בחנוכה נשיר על הניסים והגבורות , בט"ו בשבט נזמר לאילנות ולטבע הפורח בארצינו היפה, ביום העצמאות נאהב את מדינתנו ונשיר שירי אהבה לארץ, ביום ירושלים נחגוג את איחוד העיר ונשיר לך ירושלים – ירושלים של זהב, בעיר שכולה עוטפת אור.
הצטרפו אלינו לחגיגה של החגים, יחד נכנס לאוירה , נשיר שירה בציבור , בקול רם , בשמחה ובהתלהבות כי את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק.

*למידע מורחב ולפרטים נוספים על המופעים, יש להקליק על התמונה.

*לפרטים נוספים על המופעים, יש להקליק על התמונה.

צמד בארץ אהבתי - הרצאות מוזיקליות ומופעים לחוגי בית

2 קטעי וידאו

מופעי צמד בארץ אהבתי – טליה ולאונל

לקבלת פרטים לגבי מופעים וחוגי בית

אנא השאר.י פרטים