אוכלים ושרים בפ"ת
סיור מוזיקלי באם המושבות
אוכלים, מטיילים ושרים בפ"ת
חגיגה קולינרית ומוזיקלית בפתח תקווה!!! סיור טעימות מוזיקלי ייחודי באם המושבות - היא פתח תקווה.
הסיור עם צמד בארץ אהבתי – טליה לאונל – הזוג שלא מפסיק לשיר, שגם גרים בעיר הזאת ואוהבים אותה מאוד. בהדרכתה של טליה דביר, מורת דרך מוסמכת וילידת פ"ת ובליווי נגינתו של נגן חליל הצד לאונל ויינבוך, עולה חדש מארגנטינה , שגילה את שוק פ"ת ומאז מבקר בו תדיר (:

מה בתכנית?

במהלך הסיור ננגן משירי פ"ת ונשלב תוכן והיסטוריה מוזיקלית בעקבות מייסדי פ"ת ויוצרים ומשוררים הקשורים לפ"ת , ביניהם - נתן יונתן, נחצ'ה היימן, יורם טהרלב, אסתר ראב ועוד, בנוסף כמובן נטעם ממטעמי העיר ונרים כוסית לחיים ליד יקב פ"ת הישן
נתחיל את סיורינו ברחוב שפירא – שם נתרשם מעץ האקליפטוס הלימוני הנוסטלגי של פ"ת. משם נמשיך לבית אברהם שפירא לביקור ונגינה בחצרו , דרך רחוב הרצל ומוהליבר נגיע גם לבית הספר "נצח ישראל", אחד מבתי הספר הראשונים בפ"ת והסביל המפורסם ליד חצרו.
ממש לידו , נטעם את הפלאפל המפורסם שכולנו גדלנו עליו. נמשיך דרך מרכז העיר פ"ת, נצפה בחידוש ובפיתוח של מדרחוב ההגנה ,נכנס לרחוב חובבי ציון ומשם נערוך ביקור בבית הכנסת הגדול של פתח תקווה.
נמשיך לכיכר המייסדים ושם נפגוש את חמשת הרוכבים וליד היקב וציור הקיר היפיפה,נשתה כוסית לחיים ונטעם מן הפירות המשובחים של חנות הפירות הנוסטלגית.
בשירה ובריקודים נמצא את הציפורים ששרות ליואל משה סלומון ,נמשיך לרחוב מונטיפיורי , שם נפגוש את ביתו של המלחין נחצ'ה ועוד בתים מחשובי המתיישבים הראשונים.
נסיים את סיורינו בשוק פתח תקווה הססגוני – שם נטעם מפירות השוק

עלות סיור מוזיקלי עם הדרכה ,שירון ונגינה חיה כולל טעימת פירות וכוס יין - 170 ש"ח מחיר רגיל , 150 ש"ח לגימלאי. להזמנות התקשרו 054-6352253 או כיתבו לנו כאן באתר

טליה ולאונל , צמד בארץ אהבתי - הזוג שלא מפסיק לשיר

תאריכים קרובים

  • יפורסמו בהמשך, ניתן להזמין סיור לקבוצה פרטית (: