מופעים בנושא "מקומות בארץ"

ארצינו הקטנטונת, ארצינו היפה", כמה שהיא קטנה יש בה כל כך הרבה מקומות קסומים ופינות חבויות . כל פעם מחדש אנחנו מגלים שיש עוד אתרים רבים לספר עליהם ועוד סודות לחשוף. במופעים בעקבות מקומות בארץ, אנחנו משלבים את האהבה שלנו למוזיקה ולשירי ארץ ישראל עם סיפורים מרתקים של מקימי השכונות ומייסדי המושבות והערים. התרבות הישראלית מרבה להשתמש בשירים , כדי לבטא את האהבה הגדולה של אנשיה למדינה ולארץ. האהבה שלנו למורשת, לתרבות ולמוזיקה הישראלית , הולידה בנו את הרצון לבנות תוכנית מיוחדת של מופעים מוזיקליים , שמשלבים תכנים וצלילים.
צמד בארץ אהבתי , טליה ולאונל ,מזמינים אתכם למסע מנגן ושירה בציבור , בין מקומות בארץ והסיפורים המרגשים שמייחדים אותם. 

בואו נשיר לארץ יפה, ארץ של שמש ואור.

מופעי צמד בארץ אהבתי – טליה ולאונל

צמד "בארץ אהבתי", הזוג טליה ולאונל , מורת דרך ונגן חליל צד. מתמחים במופעים, סיורים וחוגי בית מוזיקליים עם תוכן ונגינה חיה.

המופע המוזיקלי יתקיים בהנחיית טליה דביר, מורת דרך ומרצה, בעלת M.A בתולדות ישראל וחוקרת זמר, בליווי שירה בציבור, מצגת עם מילות השירים ונגינה חיה של לאונל ויינבוך – נגן חליל צד מקצועי וטכנאי סאונד, עולה חדש מארגנטינה, בוגר הקונסרבטוריון בבואנוס איירס ובעל תעודת מוזיקאי מצטיין מטעם משרד הקליטה.

ניתן להזמין גם ציוד הגברה מקצועי לאירוע עד 100 איש , הציוד כולל מערכת מיקסר, רמקול JBL 500w – ומיקרופון לקהל, בהשגחת טכנאי סאונד מוסמך לאורך כל האירוע.

טליה ולאונל3 (1)

המיסתורין של שכונת פלורנטין

פלורנטין היא שכונה מרתקת בדרום תל אביב הטומנת בחובה סיפורים רבים, היסטוריה, אומנות ואומנים.המופע ילווה בהרצאתה של טליה , מורת דרך, שאוהבת לשוטט כבר שנים בשכונה ולחקור את האומנות והסיפורים שמאחורי ציורי הקיר ובנגינה חיה של לאונל בן זוגה. במופע נגלה מיהי פלורנטין המסתורית, עליה כבר כתב אהוד בנאי בשירו המפורסם – "בחיים שלה אף אחד לא מתערב, היא לא תתן שישברו לה את הלב. כשהיא יוצאת לגזוזטרה כל השכונה רועדת . אף אחד לא מעיז להתחיל עם פלורנטין." פלורנטין של היום היא לא אותה פלורנטין של פעם. מה התחדש בשכונה? מה נשאר אותו דבר בדיוק? איך הכל התחיל ומה צופן לה העתיד ? וכן נעיז להתחיל עם פלורנטין שכל יום נראית אחרת וכל רגע יש בה קסם מיוחד. נכיר מקרוב את אומנות הרחוב של השכונה. המופע ילווה במצגת ססגונית מתמונות של פעם ועכשיו של השכונה. "נטייל" בין ציורי הגרפיטי המפורסמים בלב הבית של אומנות הרחוב התל אביבית ונשיר את השירים שנכתבו על תל אביב. בין השירים שנשמע : "בכל זאת יש בה משהו", "לא נרדמת תל אביב" , " יש לי סימפטיה" ועוד…

מופע מוזיקלי - המיסתורין של שכונת פלורנטין-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי
מופע מוזיקלי-אין כמו יפו הרומנטית-סיפורי אהבה יפואיים-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי

אין כמו יפו הרומנטית - שירי אהבה יפואיים

במופע נשלב בין יפו לבין אנשיה וסיפורי האהבה המיוחדים שבה. נכיר את יפו העתיקה, נשמע על דמויות ואגדות יפואיות כמו קזבלן ושירם נבחרים מן המחזמר כמו "כל הכבוד" ו"רוזה", השוטר אזולאי והבלדה שכתב עליו אהוד מנור והלחינה נורית הירש, אבשלום פיינברג עם "אלף נשיקות" , הזוג אולגה ויהושע חנקין ועוד. נצפה בתמונות יפואיות דרך מצגת ססגונית , נשיר את השירים המרגשים וננגן את שיריהם של אוהביה.

מופע לט"ו באב - שירי אהבה ארצישראלית

מופע מזמר בעקבות שירי אהבה ארצישראליים והסיפורים המרגשים שיצרו אותם כי "לא דברנו עוד על אהבה". נשמע את סיפורי האהבה המרגשים ביותר כמו אהבתם של לאה אבושדיד ואיתמר בן אב"י , הרומן המשוגע של אלכסנדר פן וחנה רובינא, סיפורם המרגש של אבשלום פיינברג ורבקה אהרונסון ורבים נוספים. נשמע את השירים ונשיר יחד, נתפעם ממכתבי האהבה שכתבו האוהבים אחד לשניה , ננסה ללמוד "מה זאת אהבה , מהי מבקשת ?" נקנח ב"אלף נשיקות", נספר גם את הסיפור שלנו – מורת דרך ועולה חדש, שכל כך אוהבים את הארץ ולא מפסיקים לשיר ונאחל לכולנו לחוות תמיד אהבה מעצימה, טובה ומרגשת.

מופע מוזיקלי לטו באב-שירי אהבה ארצישראלית-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי
מופע מוזיקלי- אלף נשיקות של אהבה ארצישראלית-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי

אלף נשיקות של אהבה ארצישראלית

מופע מזמר בעקבות שירי אהבה ארצישראליים והסיפורים המרגשים שיצרו אותם כי "לא דברנו עוד על אהבה". נשמע את סיפורי האהבה המרגשים ביותר כמו אהבתם של לאה אבושדיד ואיתמר בן אב"י , הרומן המשוגע של אלכסנדר פן וחנה רובינא, סיפורם המרגש של אבשלום פיינברג ורבקה אהרונסון ורבים נוספים. נשמע את השירים ונשיר יחד, נתפעם ממכתבי האהבה שכתבו האוהבים אחד לשניה , ננסה ללמוד "מה זאת אהבה , מהי מבקשת ?" נקנח ב"אלף נשיקות", נספר גם את הסיפור שלנו – מורת דרך ועולה חדש, שכל כך אוהבים את הארץ ולא מפסיקים לשיר ונאחל לכולנו לחוות תמיד אהבה מעצימה, טובה ומרגשת.

שכונת נחלאות - או לא להיות

במופע נסייר בין הסמטאות הקסומות של "שכונת הפחים", השוכנת בסמיכות לשוק מחנה יהודה. נכיר את הנחלות השונות שמרכיבות את נחלאות של היום. נפגוש את הדמויות הירושלמיות שהקימו את השכונה, חלמו וגרו בה כמו רבי אריה לוין-רב האסירים, משפחת בנאי, הנשיא יצחק נבון ועוד. נספר על מרקם התושבים המיוחד שנוצר בה כיום, מול העבר של השכונה. ננגן ונשיר משירי הבוסתן הספרדי, שירי יוסי בנאי ועוד…

מופע מוזיקלי-שכונת נחלאות או לא להיות-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי
מופע מוזיקלי לנצח אנגנך-על נשים בתל אביב-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי

לנצח אנגנך - על נשים בת"א הקטנה

מופע על נשים יוצרות כפי שהן משתקפות בשיריהן, מכתביהן, סיפור חייהן ואהבותיהן. נספר על תל אביב מתקופת העלייה השנייה ועד ימינו . את מי נפגוש מן העבר ? את רחל בלובשטיין וזלמן שז"ר, לאה גולדברג ,חנה רובינא הגברת הראשונה של התיאטרון ואלכסנדר פן המשורר הרומנטיקן, משולש הנשים – רחל מרכוס אשת נתן אלתרמן, בתם תרצה אתר והמאהבת הציירת המוכשרת צילה בינדר. בנוסף, נכיר את השירים שנכתבו אודות נשים מסתוריות כמו אילאיל, אירה יאן ועוד .

לך ירושלים - סיפורים ושירים מרגשים

המופע יעסוק בדמויות שהשפיעו על העיר ירושלים, דמויות שלחמו וחלמו בעיר הזאת! נזכיר דמויות משמעותיות שנחרטו בזיכרון הקולקטיבי, בזכות השירים שכתבו לעיר הזאת כמו יוסף שריג, יצחק שליו, יהודה עמיחי ונעמי שמר. נשאל כמו ששאל מוטה גור – מיהי "המלאך בלבן" ? ונשמע את הסיפור המרתק שלה. נספר גם את סיפורם של ילדי הרובע בתש"ח "מתוך ההפיכה", ננגן ונשיר את השירים המרגשים ונחווה את הסיפורים דרך האנשים המרתקים שהפכו לאגדת העיר הזאת.

מופע מוזיקלי-לך ירושלים-סיפורים ושירים מרגשים-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי
מופע מוזיקלי-הכנרת והגליל באומר ובצליל-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי

הכנרת והגליל - באומר ובצליל

מופע שהוא מסע מזמר בכנרת דרך עיניהם של משוררי כינרת והגליל כמו רחל, נעמי שמר, יעקב פיכמן, אהוד מנור ואחרים. בואו איתנו אל הגליל – שם נספר על חורשת האקליפטוס, המתיישבים הראשונים בבית המוטור, "שלישית יחד": בן ציון ישראלי, מאיר רוטברג ונח נפתולסקי אהובה של רחל. על חוות העלמות של חנה מייזל , על המושבה כנרת ועל בית טריידל – הארמון רב התפארת. ננגן ונשיר את השירים שכתבו משוררים על הכנרת כי "אולי לא היו הדברים מעולם" ואחרי שנראה את הכנרת זוהרת בטורקיז , נדע כי "הכל פתוח".

מופעי צמד בארץ אהבתי – טליה ולאונל

לקבלת פרטים לגבי מופעים וחוגי בית

אנא השאר.י פרטים