מופעים בנושא : זמרים ויוצרים

איפה ישנם עוד אנשים כמו אלה? אותן דמויות שבלעדיהן המוזיקה הישראלית לא היתה כל כך מרגשת, נוגעת ללב, נסטלגית וגם שמחה ועליזה. על אותן דמויות , של משוררות מעוררות השראה, יוצרים מוזיקליים בלתי נשכחים, זמרים המסמלים את התרבות המוזיקלית הישראלית, נספר לכם במופעים שלנו בעקבות זמרים ויוצרים. נזמר על חייהם ושיריהם, נשיר את השירים ונלווה את המצגת בתמונות היסטוריות ששזורות בתרבות הישראלית של כולנו. נצא למסע מוזיקלי בין שירי רחל המשוררת, דרך לאה גולברג ונעמי שמר למשוררים כמו אהוד מנור ויורם טהרלב ועד זמרים אגדיים כאריק איינשטיין, עוזי חיטמן ויגאל בשן. נזכר ברגעים היפים , ברגעי התהילה שלהם שהם הרגעים של כולנו. נעריך ונעריץ אותם , ננצור אותם בליבנו תמיד – כי תרומתם הרבה תשאר עימנו לעד.

מופעי צמד בארץ אהבתי – טליה ולאונל

צמד "בארץ אהבתי", הזוג טליה ולאונל , מורת דרך ונגן חליל צד. מתמחים במופעים, סיורים וחוגי בית מוזיקליים עם תוכן ונגינה חיה.

המופע המוזיקלי יתקיים בהנחיית טליה דביר, מורת דרך ומרצה, בעלת M.A בתולדות ישראל וחוקרת זמר, בליווי שירה בציבור, מצגת עם מילות השירים ונגינה חיה של לאונל ויינבוך – נגן חליל צד מקצועי וטכנאי סאונד, עולה חדש מארגנטינה, בוגר הקונסרבטוריון בבואנוס איירס ובעל תעודת מוזיקאי מצטיין מטעם משרד הקליטה.

ניתן להזמין גם ציוד הגברה מקצועי לאירוע עד 100 איש , הציוד כולל מערכת מיקסר, רמקול JBL 500w – ומיקרופון לקהל, בהשגחת טכנאי סאונד מוסמך לאורך כל האירוע.

טליה ולאונל3 (1)

אהוד מנור - ללכת שבי אחריו

מופע מוזיקלי מרגש וקצבי בעקבות אהוד מנור. ננגן ונשיר את סיפור חייו, שיריו ונספר על ימי בנימינה הקסומים. תרומתו של אהוד מנור לזמר העברי הייתה רבה כפזמונאי הפורה ביותר במדינת ישראל. שיריו הם המושמעים ביותר ברדיו בישראל משירים קלילים לתחרויות זמר ועד שירים מרגשים על חייו האישיים, בהם שירים על נפילת אחיו הצעיר יהודה, על ימי ילדותו, על אהבתו לעפרה אשתו כמו "ברית עולם" ועל גידול ילדיו כמו "ילדותי השנייה". נזכר גם בשירי האירוויזיון שכתב כמו "אבניבי", "אי שם" ו"חי" ונשלב את סיפורה של המושבה בנימינה, השזורה בסיפורו ובבית ילדותו.

מופע מוזיקלי-אהוד מנור-ללכת שבי אחריו-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי
מופע מוזיקלי-אריק איינשטיין-ילד של החיים-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי

אריק איינשטיין - ילד של החיים

אריק איינשטיין המוכשר היה שחקן, חקיין, זמר, משורר, מלחין, ספורטאי מצטיין ועוד . נכיר אותו מקרוב, נבקר דרך התמונות היפות במצגת ססגונית בתחנות בחייו ונשיר את השירים האהובים. אריק היה יליד תל אביב ובה גדל וגר כל חייו. דרך סיפורו נכיר גם את העיר הלבנה , נטעם מסיפורי הבוהמה ונכיר אותו כאושיה תל אביבית, שההיסטוריה של העיר קשורה בנימי נפשו ואהבותיו. ננגן את השירים המרגשים ביותר שלו ובניהם את השירים אותם כתב בעצמו כמו : "עוף גוזל", "עוד יהיה", "אני ואתה", "אוהב להיות בבית" , "כל השבוע לך" ועוד שירים הקשורים לאהבתו למולדת, לאנשיה ולתל אביב עירו.

כל פלאיו של יורם טהרלב

מופע מוזיקלי עם נגינה חיה בעקבות יורם טהרלב, שישאר בליבינו תמיד, בזכות אישיותו הכובשת ושיריו המופלאים. משורר, פזמונאי, עורך, מחזאי, סופר, מתרגם וסטנדאפיסט ישראלי, אשר נחשב אחד המעצבים החשובים של הזהות והאתוס הישראליים. במהלך הקריירה של טהרלב, אשר נמשכה קרוב ל-60 שנה, כתב קרוב ל-1,000 שירים, שבוצעו על ידי מיטב הזמרים והמבצעים בישראל.לצד הפזמונים, הוא כתב ספרי ילדים וספרי עיון וזכה בפרסים רבים.
במופע מרגש על סיפור חייו ושיריו נשיר וננגן ממיטב יצירתו , בין השירים שנציג – "ההר הירוק" , "עוד לא תמו כל פלאייך" , "אינך יכולה", "בפרדס ליד השוקת", "יעלה ויבוא", "הדרך אל הכפר" , "חסקה" ונוספים.

מופע מוזיקלי-כל פלאיו של יורם טהרלב-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי
מופע מוזיקלי-עוזי חיטמן ויגאל בשן והשירים בנשמתם-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי

עוזי חיטמן ויגאל בשן והשירים בנשמתם

מסע מזמר המחבר בין שתי נשמות של יוצרים כה גדולים. עוזי חיטמן – זמר, יוצר, מלחין, פזמונאי ומנחה טלוויזיה ישראלי. מהיוצרים הבולטים בזמר העברי שכתב במגוון סגנונות. יגאל בשן חברו הטוב -זמר, מוזיקאי, מלחין ושחקן ישראלי זוכה פרס אקו"ם לשנת 2016 על מפעל חיים. בשן וחיטמן ביחד ולחוד זכו להצלחה לאומית בזכות שיריהם שהיו ידועים בזכות הרמוניות מוזיקליות. עוזי חיטמן חי עד גיל 52 ויגאל בשן עד גיל 68 ויחד הגיעו לגיל 120 כמו שנכתב בשירם " אנחנו נשארים בארץ עד מאה ועשרים" . נספר על חייהם ועל שיריהם, על חברות הנפש ששרתה בניהם ועל המורשת שהשאירו אחריהם – "לשיר לאנשים ולנשים, לשיר לילדים"

בארץ אהבתה של לאה גולדברג

מופע מוזיקלי בעקבות המשוררת שהקדימה את זמנה , חייה ושיריה. לאה גולדברג הייתה אישה מעוררת השראה. פמינסטית, משוררת בולטת בעולם המשוררים הגברים של תל אביב בימי ראשיתה. רווקה ללא ילדים שהייתה צמאה לאהבה, וכתבה עליה בשיריה, ביומנה ובספריה. ציירת מוכשרת, סופרת לילדים מחוננת, פרופסור לספרות כללית והשוואתית שכתבה על חייה ועל ארץ אהבתה. נספר את סיפורה, נשיר וננגן משיריה: "מכורה שלי", "כובע קסמים", "ימים לבנים", "האמנם", "מזמור ליקינטון", "החליל", "מה עושות האיילות" ועוד.

מופע מוזיקלי- בארץ אהבתה של לאה גולדברג-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי
מופע מוזיקלי-הזמר הנוגה של רחל המשוררת-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי

הזמר הנוגה של רחל המשוררת

מופע מזמר בעקבות רחל המשוררת וחייה. רחל בלובשטיין סלע הייתה דמות מרתקת. אישה חכמה, מעניינת ומיוחדת, משוררת, צעירה ויפה שהיו לה הרבה מחזרים וכמה סיפורי אהבה מרגשים . סיפורה של רחל שזור בסיפור ההתיישבות של עולי העלייה השנייה. נשיר וננגן את שירי רחל המרגשים. נספר על אהוביה ולמי מהם כתבה את השירים "זמר נוגה", "אביב", "אושר שליו", "שי", "פגישה חצי פגישה" ועוד . נזכר בימים היפים של הכנרת שלה, בעזיבתה הכפוייה , במעבר לתל אביב לדירה בה כתבה את השירים המרגשים ביותר ובה סיימה את חייה. הוי רחל שלנו, ההיית או חלמנו חלום?

עם נעמי שמר - הכל פתוח

מסע מזמר, מופע של תוכן ונגינה חיה בעקבות ילדת הפלא מכנרת , נעמי שמר, חייה ושיריה. נשיר, ננגן ונספר על המוזיקאית והפזמונאית הישראלית, כלת פרס ישראל לזמר עברי, ששיריה הפכו לנכסי צאן ברזל במורשת הישראלית. נשמע על הפסנתרנית המחוננת , האישה והאגדה , אשר קיבלה הוקרה נרחבת מאומני ישראל מכל הגוונים. שיריה זכו לביצועים מחודשים, וכיום נקראים על שמה רחובות ובתי ספר בישראל .בשילוב של מצגת יפיפיה עם מילות השירים ותמונות מחייה – נבקר בחורשת האקליפטוס, נראה את הכנרת זוהרת בטורקיז ונדע שהכל פתוח!

מופע מוזיקלי עם נעמי שמר הכל פתוח-טליה ולאונל צמד בארץ אהבתי

מופעי צמד בארץ אהבתי – טליה ולאונל

לקבלת פרטים לגבי מופעים וחוגי בית

אנא השאר.י פרטים